Pytania i odpowiedzi
Strona główna » Pytania i odpowiedzi
Jak aplikować kosmetyki Odexim?
Kosmetyki Odexim są przeznaczone do codziennego stosowania i trzeba ich używać regularnie. Wskazane jest również używanie całego zestawu, gdyż stanowi on kompletną pielęgnację dla skóry z nużycą. Zaczynamy od umycia twarzy ciepłą wodą, następnie po jej osuszeniu jednorazowym ręcznikiem, przecieramy skórę tonikiem oczyszczającym Odexim. W tym celu nanosimy niewielką ilość płynu na wacik. Omijamy okolice oczu.
Kremy i pastę na noc stosujemy zawsze na wcześniej oczyszczoną i przemytą tonikiem skórę twarzy. Na początku dnia aplikujemy krem na rano, a gdy się wchłonie, nakładamy jeszcze warstwę kremu na dzień. Przed snem smarujemy twarz pastą na noc i pozostawiamy do wchłonięcia.
Czy kosmetyki Odexim zawierają składniki takie, jak parabeny, PEGi, EDTA, silikony, sztuczne substancje barwiące i zapachowe?
Nie.
Jakie składniki zapachowe zastosowano w Odexim? Czy mogą one alergizować?
U niektórych osób naturalne składniki zapachowe mogą jednak wywoływać reakcje alergiczne. Jest to kwestia bardzo indywidualna, dlatego w razie wątpliwości zalecamy skontaktowanie się z alergologiem.
Czy kosmetyki Odexim są naturalne?
Wszystkie kosmetyki Odexim bazują na składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego.
Czy Odexim mogą używać także osoby z AZS lub bardzo wrażliwą cerą?
Zalecamy osobom z bardzo wrażliwą skórą i AZS, aby wcześniej zasięgnęły opinii dermatologa.
Czy można stosować kosmetyki Odexim w okresie ciąży lub karmienia piersią?
Kobiety w ciąży lub karmiące piersią powinny najpierw skonsultować się z lekarzem, zanim podejmą decyzję o stosowaniu jakichkolwiek kosmetyków, suplementów, czy leków.
Czy Odexim są testowane na zwierzętach?
NIE, kosmetyki Odexim nigdy nie były i nie będą testowane na zwierzętach.
Ile wynosi trwałość Odexim?
Trwałość wszystkich kosmetyków należących do zestawu Odexim wynosi 24 miesiące. Przez cały ten czas należy je przechowywać z dala od światła i w temperaturze pokojowej.
Czy trzeba trzymać Odexim w lodówce?
Nie ma takiej konieczności, aby którykolwiek z kosmetyków Odexim był przechowywany w lodówce. Wystarczy je trzymać w temperaturze pokojowej i w miejscach nienasłonecznionych.
Czy jesteśmy producentem Odexim?
Tak, jesteśmy producentem Odexim.
Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?
Nie, osobiste odbieranie zamówień na ten moment nie jest możliwe.
Czy zamówienia można składać przez telefon?
Tak, jak najbardziej, zamówienia można złożyć telefonicznie. Po wybraniu tej opcji, wysyłki na terenie Polski są realizowane za pobraniem, natomiast wysyłki za granicę wyłącznie za przedpłatą.
Jakie są metody wysyłki paczek?
Wysyłki paczek na terenie Polski realizujemy za pośrednictwem:
- DPD,
- paczkomatów.
Czy jest możliwość wysyłki paczki za granicę?
Tak, w takim przypadku paczki zagraniczne są wysyłane przez firmę kurierską. Prosimy o wskazanie docelowego kraju podczas składania zamówienia lub przesłanie wiadomości na adres e-mail ([email protected]) w celu ustalenia kosztów przesyłki.
Jakie formy płatności przyjmujemy?
Oferujemy kilka form płatności, do wyboru mają Państwo następujące możliwości:
- przedpłata za pomocą: PayPal, PayU, przelewu tradycyjnego,
- płatność przy odbiorze (tylko na terenie Polski).
Dane do przelewu:
Tytuł: Numer zamówienia
14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Santander Bank Polska S.A.
Dla osób płacących zza granicy:
PL14 1090 1098 0000 0001 4381 8701,
Kod Banku BIC (Swift ): WBKPPLPP
Jak długo trwa dostawa?
Wszystkie zamówienia wysyłamy od razu po otrzymaniu wpłaty (w przypadku opcji z przedpłatą). Dostawa na terenie Polski trwa około 2 dni, natomiast w przypadku wysyłek zagranicznych ok. 7 dni – jest to też uzależnione od wybranego kraju.
Prosimy o wzięcie pod uwagę tego, że pomimo starań firm kurierskich, czasem mogą zdarzyć się nieprzewidziane okoliczności, które wydłużą czas dostawy (np. utrudnienia w ruchu drogowym, pogorszenie pogody). Oprócz tego radzimy składać zamówienia z wyprzedzeniem w okresie świątecznym, ze względu na duże obłożenie kurierów w tym czasie.
Czy zamówienie można anulować lub zmienić?
Do momentu, gdy zamówienia nie otrzymają statusu zrealizowane, mogą je Państwo zmienić lub wycofać. Prosimy w tym celu o przygotowanie numeru zamówienia i telefon pod numer: +48 576 142 509.
Czy można otrzymać próbkę Odexim?
Niestety nie, nie posiadamy próbek Odexim.